Politica de livrare

Pentru a lansa o comanda prin intermediul magazinului online este nevoie sa ne transmiteti o comanda folosind datele dvs. de contact.

Alegerea produselor se face prin folosirea meniului din bara dinamica, navigand prin categoriile de produse. In momentul in care ai gasit un produs/serviciu care se potriveste dorintelor tale, il poti adauga in cos direct, sau poti sa accesezi informatiile si detaliile printr-un simplu click.

In cosul de cumparaturi poti schimba cantitatea produselor dorite sau chiar sa renunti la un produs, insa aici poti vedea produsele tale, insotite de fotografii, pretul unitar si pretul final. Calcularea taxelor de transport se va face in functie de valoarea comenzii(lor). Transportul va fi inclus in totalul comenzii tale.

In scurt timp vei primi un email prin care se confirma inregistrarea comenzii ce contine produsele comandate, taxele de transport si datele noastre.

După procesarea comenzii, clientul va intra in posesia produsul comandat în termen de maxim 2 zile lucrătoare, produs livrat și gestionat de compania de curierat Fan Courier.
În cazul serviciului achizitionat online cu cardul sau prin transfer bancar, clientul se poate programa în interval de 6 luni de la data achiziționării serviciului pentru a beneficia de acesta, în limita locurilor disponibile și timpul programului de lucru afisat. După expirarea acestui interval de 6 luni, clientul nu mai poate beneficia de serviciul achiziționat . 

Stadiu comanda

Din momentul in care ai lansat o comanda online sau telefonic, ne ocupam in cel mai scurt timp de aceasta. Verificam produsele/ serviciile din comanda, disponibilitatea acestora, comandam la furnizor produsele disponibile la comanda si cerem termen de livrare in cazul in care produsul nu este disponibil nici in stocul furnizorilor. Te contactam pentru comunicarea termenului de livrare imediat ce avem informatii complete privind data certa de livrare. Informatiile despre comanda ta se vor trimite pe email, in tot acest timp din contul tau poti urmari procesul in care se afla comanda pe intreaga perioada, de la plasare, pana la livrare.

In situatia in care un produs nu este disponibil, cu acordul tau il vom inlocui, ori indeparta din comanda.

O comanda poate trece prin urmatoarele stadii:

  • comanda in curs de confirmare – primul stadiu, dupa ce finalizezi pasii din formularul de comanda
  • comanda confirmata – atunci cand colegii nostri se ocupa de comanda ta. In acest stadiu sunt si comenzile ce includ produse care sunt realizate pe comanda sau necesita import.
  • comanda livrata – este stadiul in care coletul a fost ridicat de curier si este in drum spre tine.
  • comanda anulata – poti sa soliciti oricand anularea comenzii, in cazul in care te-ai razgandit, insa dorim sa ne anunti la timp, pentru a evita expedierea produselor.

Comanda ta poate fi anulata si din alte motive, cum ar fi:

  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a Tranzactiei, in cazul platii online;
  • invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat, in cazul platii online;
  • datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete si/sau incorecte;
  • comanda este returnata.

In situatia in care se anuleaza o comanda achitata cu card online, se va efectua anularea tranzactiei pe platforma procesatorului de platii, urmand ca valoarea achitata sa se vada in cont in aproximativ 5 zile.

Politica de returnare

Politica de retur a produselor si serviciilor

Conform dispozitiilorOrdonantei de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii orice client care a achizitionat online produse comercializate pe site-uri specializate apartinand S.C. NBP ESTHETIX SRL are dreptul de a denunta contractul la distanta in termen de 14 zile .

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.nbpclinique.ro si de la punctul de lucru si nu se adreseaza clientilor care au beneficiat de consultanta completa, de minim o sedinta dintr-un pachet achizitonat (la oferta sau la pret intreg) si celor care nu au onorat programarile facute. Clientul isi asuma pierderea contravalorii serviciului in care nu mai onoreaza toate sedintele dintr-un pachet achizionat.

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice. **Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:** data primirii fizice a ultimului produs din comanda.

Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii:

Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu dispozitiile legii.

Profesionistul rambursează sumele menţionate prin OP in contul IBAN furnizat de catre consumator fara a fi  în sarcina consumatorului plata de comisioane necesare rambursării.

Fără a aduce atingere primului paragraph al prezentei sectiuni, profesionistul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist.

Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii

Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri
trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.

Produsele trebuiesc sa fie returnate in stare buna si in ambalajele originale.

Exceptări de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

  • contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor,dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
  • furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pepiaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  • furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  • furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
  • contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
  • contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;

In cazul in care doresti sa returnezi produsele cosmetice sigilate in termenul legal de 14 zile, te invitam cu acestea la punctul nostru de lucru din Str Toamnei nr 15, mezanin, Ap G2, Sector 2, București, unde putem verifica impreuna integritatea sigiliilor. In cazurile exceptionale in care nu te poti deplasa la sediul nostru pentru retur, accepti ca final procesul verbal semnat de catre reprezentantii NBP ESTHETIX SRL, eventual si de catre curierii care ne livreaza produsele cosmetice returnate, in ceea ce priveste starea lor la primire.

In cazul in care dorești returnarea contravalorii serviciilor achiziționate in termenul legal de 14 zile, te rugam sa ne apelezi la nr afișat pe site 0743 444 441.